Sunday, November 28, 2010

Mint cream

Bok cure!
Hi girls!

Sinoć sam prije spavanja nalakirala nokte,pogledala film,naspavala se i htjela poslikati lak na jutarnjem svjetlu...dočekalo me ovo
Last night before I went to sleep I polished my nails, watched the movie, and wanted to take picture of them in the morning light, but I was surprised with this ...
Mora da sam čitavu noć kopala po tko zna čijim snovima kad je lak ovako izlizan!? Radi se o e.l.f. 'mint  cream' laku koji je ispao totalno razočarenje. Namazala sam ga u 3 sloja za punu pokrivnost,a sad na fotografijama vidim da je mogao doći još jedan...i izlizao se doslovno sam od sebe! Grozno! A bojica mi se tako sviđa...Sad bar imam razlog da ponovno nalakiram nokte :-)
I must have dug up all night for who knows whose dreams when the polish is worn out like this? It's e.l.f. "Mint cream" and it's a total disappointment. I applied  3 coats for full coverage, and now I see that I could put another one ... and it's literally worn out  from himself! Terrible! Yet I like the colour... at least now I have a reason to polish my nails again :-)

Do idućeg lakiranja,uživajte cure...
Untill the next polishing,enjoy yourself...

9 comments:

  1. too bad for the tip wear, anyway the color is amazing <3

    ReplyDelete
  2. o.O Stvarno šteta. Ovako mi ni jedan lak ne izgleda ni po danima. Slab lak, stvarno, sigurno ga neću kupiti. Boja je drukčije fina.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Anček i Ulmiel,slažem se...prava šteta jer je boja predivna...više sreće drugi put :-)

    ReplyDelete
  5. Možda bi ga TC zaštitio i izdržo bi čak i danima? :)

    ReplyDelete
  6. možda si imala more:) ... i si grebla po krevetu:) hehehe... meni se isto ponoči dogodi...da je sve uništeno i imam razlog za novu manikuru:) ...

    ReplyDelete
  7. Divna boja,obozavam te minty nijanse,steta jedino sto izlizao brzinom svjetlosti:(ali hej,top coat u ruke i vrijeme je za novu manikuru:)
    Love and kisses:**

    ReplyDelete
  8. Super boja je =). Lepo to paše =). Škoda da se tako hitro pojavlja tip wear, ampak imaš prav, zopet novi razlog za lakiranje =)

    ReplyDelete
  9. Cure,seche vite je bio na vrhu,jer mi se činilo predugo čekati na sušenje 3 sloja laka i ni on nije pomogao...
    ma tko zna koga sam ja grebala :-)
    ali danas imam novu manikuru :-)
    Sačekam jutro da je uslikam...ako se ne desi ista stvar k'o i s ovim elfićem :-P

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...