Sunday, December 12, 2010

I'm ready for red carpet

Bok cure!
Hi girls!

Kad biste me pitale koji mi je najdraži crni lak, ovaj bi definitivno bio pobjednik. Ima sve što mu treba: crnu boju, super pokrivnost u 2 sloja, relativno brzo sušenje...i najbolje od svega, fantastičan crveni glitter (u biti,toliko je sitan da nisam sigurna je li možda ipak shimmer a ne glitter). Ima samo jednu manu...mislim da se umjesto 'red velvet' trebao zvati 'red carpet'...ne znam što se u mojoj glavi okrenulo ali ja ga čitavo vrijeme tako i zovem :-) Eh, o tome šta se u mojoj glavi dešava bi se romani mogli pisati...ma koji Proust 'u potrazi za izgubljenim vremenom'...ja bih mogla dodati još koji tom :-)
Dakle, 'red velvet' iz color cluba...
If you asked me for my favorite black polish, this would definitely be the winner. It has everything it needs: black colour, super coverage in 2 coats, a relatively quick drying...and best of all, a fantastic red glitter (in fact, is so tiny that I'm not sure if it's shimmer or glitter). There is only one flaw...I think it should be called 'red carpet' instead 'red velvet'...I don't know what's upside-down in my head but I call it red carpet all the time :-) Oh, I could write novels about what's going on in my head...Proust 'in search of lost time' is nothing to me...I could add a few more books :-)
So, the 'red velvet' from color club...
 
Ovim putem tržim sponzora...treba mi foto-aparat koji može uhvatiti ljepotu ovog laka,iskrice koje frcaju iz crvene boje,njegov sjaj...nadam se da bar imate predodžbu o tome kako izgleda...savršeno,eto kako :-)
I'm looking for a sponsor...I need a camera that can capture the beauty of this polish, sparkles flying from its red colour, its shine...hope you at least have an idea how it looks like...perfect,that's how :-)

Do idućeg lakiranja, uživajte...
Untill the next polishing, enjoy yourself...

8 comments:

  1. this is very pretty! Im starting to love color club polishes

    ReplyDelete
  2. I ADORE color club,the polishes are just great :-)

    ReplyDelete
  3. Lijepo izgleda ali meni fali tu nekog sjaja, jesi stavljala Seche vite.. mislim da bi mu on dao točku na i.

    ReplyDelete
  4. Zasto ja ne posjedujem nijedan lakic od Color Cluba?Kako se mogao dogoditi taj propust?Taj ogromni propust mora biti pod hitno ispravljen;) Lak je zaista divan,nije cudo sto ga zoves "red carpet":)

    ReplyDelete
  5. Svidja mi se naslov posta i lak:)
    Mislim da, si definitivno spremna za red carpet.
    Sretno!!

    ReplyDelete
  6. Lalica...lak ima malo baršunasti finiš ali kad ga gledaš s normalne udaljenosti a ne ovako uvećanog na slici,izgleda sasvim sjajan :-)

    Mimi...samo kreni,kupiš jedan pa ćeš vidit kako ćeš ih tražit još :-)

    Oje Delisi...thanks,I like it to :-)

    Biljana...još samo da nađem rad carpet po kojem se mogu prošetat :-)

    Lendoxia...hvala,slažem se :-)

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...