Tuesday, March 22, 2011

20.000 visits!!!

Juhuuuu, samo pogledajte ovo!
Hvala svima na podršci u ovom što radim :-D Nisam nikad niti sanjala o ovakvim brojkama, a tu je i više od 260 sljedbenika... i puno komentara na svakom postu... HVALA PUNO, VOLIM VAS SVE :-D
Ide slika sinoćnje manikure, nosim s-he 500, krasnu smeđu boju, i zamislite - samo jedan sloj, nema čak ni topcoat.
Woo hoo, take a look at this!
Thanks all of you for supporting me :-D I've never ever dreamed of this, and more than 260 followers... and lots and lots of comments on everything I post... THANKS A LOT, I LOVE YOU ALL :-D
I'll give you picture of last night mani, I'm wearing s-he 500, gorgeous brown shade, just in one coat, no topcoat.

Imam više ovakvih nijansi, trebala bih jednog dana odraditi i usporedbu. Ovog puta nema nail arta jer popodne moram odraditi nešto novo - navratite i pogledajte :-)
I have more shades like this, I should do comparation one day. No nail art this time, cause this afternoon I have something else to show to you... just wait and see :-)

Till we meet again, love yourself...

16 comments:

  1. Čestitam na velikim brojkama!!!!!

    Lak je divan, imam ga još od ljetos i nijansa je zaista predivna!

    ReplyDelete
  2. Čestitam,draga,zaslužila si !!!

    ReplyDelete
  3. Pridruzujem se cestitkama! :D :*

    ReplyDelete
  4. Eto ponekad brojčice i razvesele :) Bitno je da nisu neki računi :D
    Boja je preprekrasna, ja ga isto obozavam :) ALi sam radi sigurnosti ipak stavila dva sloja :) NE znam kako je tebi, al meni je na suncu skroz svijetal kao u bocici, a cim sam u kuci mi je poprilicno tamniji...

    ReplyDelete
  5. uuuu, lijepa brojka, čestitam :-))

    ReplyDelete
  6. Čestitke na velikom broju :))), super ti je ovaj današnji lak!

    ReplyDelete
  7. Čestitam, draga! A kako ne bi svraćali ovdje kad su ti noktići uvijek tako besprijekorni?! :D Pusa!

    ReplyDelete
  8. Cestitam,potpuno zasluzeno:)naravno zelim ti jos puno posjetilaca i sljedbenika!
    Ove boje su mi skroz cool,neutralne idu uz sve,a to da je dovoljan samo jedan sloj je fantasticno!

    ReplyDelete
  9. hvala cure, i na čestitkama i pohvalama i činjenici da ste opet tu :-D
    Irena B... istina, ali većina lakova izgleda svjetlije vani nego unutra :-)

    ReplyDelete
  10. Wow, Žana, super, svaka čast!!!
    Bojica ti lijepo stoji, mada nije po mom ukusu (haha, znam da nije ni tebi ovo najdraži izbor boja) - zato popodne očekujem to "nešto" :)
    Sviđaju mi se kremasti S-he, ja sam stavila neki koraljni, isto one-coater...divan!

    ReplyDelete
  11. Čestitke tudi z moje strani.
    En sloj laka? Vsaka mu čast.

    ReplyDelete
  12. Lijepo izgleda!! I ja trenutno nosim sličnu nijansu :)

    ReplyDelete
  13. Svi neke "obljetnice" imamo :D Hehe čestitke draga, boja je divna! Želim ti još puuuuuuuuno puuuuunooo posjeta i sljedbenika :D

    ReplyDelete
  14. Cestitam draga.. Prelepa nijansa.. :D
    Ax da.. cekamo 50000.. I 500 sledbenika :D ♥

    ReplyDelete
  15. hvala cure... nadam se da ćemo dočekati još puuuuno obljetnica, i na vašim blogovima :-D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...