Saturday, May 26, 2012

Greenish



Hi my friends!

It's a busy, busy day so I'm gonna be short. I polished my nails with Butterfly collection nail polish, #99. It's a yellow jelly polish, I applied three coats and it's still transparent, dry speed - too long. I don't like this polish at all, but since it's on my nails, I've tried to do something with it... so the gradient cross my mind. Here it is - my saved manicure
Danas sam zauzeta drugim obavezama (i ugodama) pa ću biti kratka. Na noktima sam imala Butterfly collection lakić br. 99. Radi se o žutom jelly laku koji je i nakon tri sloja proziran, a i ako mene pitate predugo se suši. Nije mi se nimalo svidio... ali kad je već na noktima, ajde da ga probam spasiti... gradijent mi se učinio kao neloša ideja. I evo kako sam spasila stvar



Would you agree with me, is this saved manicure!?
Što vi kažete, jesam uspjela spasit manikuru!?

Till we meet again... love, Žana

59 comments:

  1. Odlično ti je ispao! U zadnje vrijeme na dosta blogova vidjam gradient pa mi dodje da i ja pokušam opet. Radila sam ga 2 puta i nijednom nisam bila zadovoljna :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. probaj još koji put, treća sreća kažu ;-D

      Delete
  2. Super je gradient! O kojem zelenom je riječ?

    ReplyDelete
  3. It's really nice, I love the combo, so summer-y :)

    ReplyDelete
  4. Definitivno izgleda boljše z zeleno kot pa sam.

    ReplyDelete
  5. Lovely gradient! ;)

    ReplyDelete
  6. Ou jea... Nisam prije čula za gradient za lak za nokte, ja, žena koja nedovoljno lakira nokte ;) Cool!

    ReplyDelete
  7. O totalno spasena manikura,meni je ovo bas super:)Dala si mi inspiraciju:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sad možeš i na noktima iskoristiti onaj krasni tamno plavi kojeg si sakrila na nogama ;-D

      Delete
  8. Beautiful gradient! This really reminds me of one of the Claire's mood polishes I have. It looked exactly like this, with the darker green at the tips. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  9. Baš ti je prelepo ispala ova kombinacija! :-)

    ReplyDelete
  10. Lijepo mi izgleda na slikama, ali na svojim noktima ne mogu da zamislim ovu kombinaciju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, ja sam tu fazu već prerasla ;-D
      sad mogu nosit sve... skoro sve :-D

      Delete
  11. Odlično si spasila stvar. Uopče se ne kuži da su dva laka u pitanju

    ReplyDelete
  12. Love your gradient! I have to practice more to achieve this look. Perfect idea for visible nail line problem, will keep it in mind because I never apply more that 3 coats!

    ReplyDelete
  13. nije lose, be obzira na zelenu XD a ti butterfly lakovi, ajde taj je jos dobar, ja imam tri i od ta tri su dva nepopravljivo prozirna :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala... znači, da ih slobodno zaobiđem ;-D

      Delete
  14. perfect idea, I like it very much!

    ReplyDelete
  15. Bravo, manikura ti je prelijepa:-)

    ReplyDelete
  16. Oduševljena sam! Svaka čast na ovom! I odabir boja mi je fenomenalan! Oh, da si ja barem to znam napraviti! :)

    ReplyDelete
  17. Oduševljena! Rezultat je sjajan unatoč problemčićima s kojima si morala izlaziti na kraj! Sviđam odabir boja! Kabi si barem ja to znala napraviti! Kiss

    ReplyDelete
  18. I do agree!! But you're really good, because it doesn't look like a bad polish at all! I actually love the colour:D The gradient made it looks even better for sure<3xxx

    ReplyDelete
  19. Super izgleda, odlicna kombinacija!

    ReplyDelete
  20. Kad ja tako uspijem sa svojim mazarijama,presretna sam.Meni je ovo fantastique!(tako nekako)

    ReplyDelete
  21. Koliko dobra kombinacija! :O Ne da si ej spasila nego... XD <3

    ReplyDelete
  22. Odlično, i ja sam prije par dana napravila gradient sa sličnim bojama :)

    ReplyDelete
  23. Tutorial please! I love how yours turns out.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks :-D
      try this one, sammy is the best:
      http://www.thenailasaurus.com/2012/04/gradient-nails-picture-tutorial.html

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...