Monday, May 28, 2012

Sydney, big city life


Hi my friends!

I have a great polish to show you today. It's Catrice 'Sydney' from 'big city life' collection. On the pics two coats with no topcoat.
Danas ima krasan lak za pokazivanje. Radi se o Catrice 'Sydney' iz 'big city life' kolekcije. Na fotkama su dva sloja bez nadlaka.





See how the color looks different on every picture? It's one of those purple-mushroom-taupe-greige colors, so classy and elegant, you just have to have one of this shades in your collection. When I polished the first coat, 'Merino cool' by Essie instantly came to my mind. By the looks of the bottles, 'Sydney' looks like a dupe of it, maybe 'Sydney' is a bit warmer.
Vidite kako boja izgleda drugačija na svakoj fotki? Ovo je jedna od onih ljubičasto-gljivasto-sivkastosmeđih boja, stvarno profinjenih i elegantnih, kakvu baš morate imati u svojoj kolekciji. Već nakon prvih par poteza kistom Essie 'Merino cool' mi je pao na pamet. Prema izgledu u bočicama 'Sydney' bi lako mogao biti duplić, možda malo toplija verzija. 


Later on, I did some stamping and mat topcoat... unfortunately, the topcoat smeared the design too badly, so you won't see it. I thought of swatching 'New York' from the same collection, but I like this one so I'll keep it on my nails, at least for today .
Kasnije sam se malo igrala pečatima i mat nadlakom... na nesreću, nadlak je totalno razmrljao uzorak pa te fotke nećete vidjeti. Mislila sam danas swatchati i 'New York' iz iste kolekcije, ali mi se ovaj baš sviđa pa ću ga još malo zadržati na noktima .

Till we meet again... love, Žana

16 comments:

  1. Yes, they are very close, and China Glaze Below Deck is very close too - nice color!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i know about below deck, but i don't have it :-(
      maybe next year ;-D

      Delete
  2. e ovoga nisam uzela, nekako mi je pomalo zao, ali ima slicnih u redovnoj postavi pa cu vjerojatno te nekad kupit

    ReplyDelete
  3. Kada vidim ovaj lakić, nešto me potseća na odlazak na neki poslovni sastanak u nekom finom kompletiću i noktima koji su "ukomponovani" sa kompletićem, ali ne smeju mnogo da "upadaju u oči"... znači baš nešto ovakvo, mirno i elegantno, sviđa mi se! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto vidiš, mogu i ja bit fina i pristojna ;-D

      Delete
    2. Ma, ti si uvek fina i pristojna, samo ponekad, kao i sve ostale "lakoholicarke" malo poludis, ali to je posledica udisanja svih tih mirisa acetona, lakova, top coat-ova itd... :-)

      Delete
    3. ahahaha, bit će da je ipak nešto divlje u zraku, pa makar i acetonske pare ;-D

      Delete
  4. hahahah ljubičasto-gljivasto-sivkastosmeđ.. meni je bas lijep, zeliiiiiiiiiiiiim =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a tko bi opisao ovakvu boju s jednom rječju ;-D

      Delete
  5. Volim ove boje...Ja ih zovem puderaste i pjeskaste...i baš sam se navukla na njih!

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...