Thursday, July 25, 2013

Empty #3

Hi there!

Sorry girls, this post is in Croatian only.


'ajde nek' ovaj za promjenu bude samo na hrvatskom. Skupilo se nešto prazne ambalaže pa da zajedno pogledamo što se sve trošilo.


Jej, prvi put sam probala maramice za skidanje make-up-a big grin. Ove sam našla u lokalnom supermarketu, moram priznati da je ovo baš praktičan proizvod. Ordinary je inaće hrvatski proizvod. Možda ne baš ove ali sigurno ću još koji put kupiti ovako nešto.
Olival Bademovo ulje... ne znam što da kažem, moja koža baš i nije bila oduševljena, koristila sam ga uglavnom za ruke i zanoktice. Nakon vrlo kratkog vremena miris mu se promijenio i zbog toga mu ide gadan minus. 


Prazne bočice laka me baš usrećuju! 
Prva je essence bijeli tip painter, četkica je krasna i obavezno ju ostavljam. 
Slijedi essence 'better than gel nails' nadlak bez kojeg sam totalno izgubljena, i ima moje apsolutno povjerenje. Kupujem ga iznova, redovito. Trebale bi i vi.
Posljednja bočica je Eveline bijeli lak iz Classic kolekcije, dobro pigmentiran bijelac, da ga nađem opet sigurno bih ga kupila. 



Bez balzama za usne ne znam živjeti, imam ih po kući raspoređene na svim strateškim mjestima, i u torbi barem jedan komad. Obožavam ih! 
Balein 'sensitive' sam najčešće trošila i bila zadovoljna s njim. 
Jep, dok nisam naišla na nešto što zbilja vrijedi - 'Out of Africa' balzam za usne sa karite maslacem okusa nar i acai. Ljudi moji, ovo je najbolji balzam kojeg sam ikad imala love struck. Tako krasno hidratizira usne da vam ga par sati ne treba obnavljati! Definitivno preporučam! Ovaj balzam nađete na iHerb-u.


Balein sam šampon već spominjala, ovaj je namjenjen obojenoj kosi, miriše na kokos i nema silikona. Krasan, vjerojatno ću ga opet kad-tad kupiti. 


Balein losion za tijelo, opet s mirisom kokosa... ima nešto u tom kokosu winking. Prilično je dobar, čak i prema mojoj suhoj koži, ali nikako ne zimi, tad mi treba nešto jače.
Avonov piling za tijelo s mirisom vanilije, nije bio loš i dobro je odradio svoj posao, a miris bi se na koži zadržao prilično dugo. 
Balein gel za tuširanje... jedan od mnogih, čini mi se da svaki put uzmem drugi. Krasno miriše, samo je malo slabije pjenio a to mi baš ide na živce.


Još jedan losion za tijelo - brand Fantasy, s mirisom mlijeka i meda. Ajme meni, da mirisom - ovo čudo smrdi k'o sam vrag tongue. Jedva sam ga se čekala rješiti, na kraju sam ga koristila isključivo za stopala, samo da mi miris ne dolazi do nosa. Izbjegavati u širokom luku!
Prijateljica me natjerala da probam Balein Sensitive dezić. Za divno čudo, nikakve iritacije na mojoj koži, ali kad god bih ga upotrijebila kašljala sam kao luda, ne volim deziće u spreju, fuj. Ne kupujem!


Kozmova piling krema za lice je predobra! Moram se redovito podsjećati da imam suhu kožu i da ovo čudo ne smijem upotrebljavati više od jednom tjedno (jer mi u suprotnom slučaju isuši kožu) koliko ga volim. Ako niste probale do sada, obavezno se počastite pri idućoj posjeti Kozmu, vrijedi svake lipe. 
Garnier noćna krema iz linije Essentials - e, ova je mojoj koži savršeno pasala. S dnevnom verzijom baš i nisam bila presretna, ali ova je pun pogodak. Krasan, nježan miris, ne zamasti kožu a prilično je dobro napije i nahrani - vjerojatno ću je kupiti još koji put.
Malu Wilz Thalaso Hydro Gel je tester, nemam primjedbi na ovaj gel, sasvim se lijepo složio s mojom kožom, ali ne možete očekivati čuda nakon par dana primjene.
Balea Clear-up Strips su sasvim pristojno ispraznile moje proširene pore u koje se svašta skupi, hvala bogu na ovakvim proizvodima. Moram se sjetiti kupiti nove, obićno kad dođem u dm zaglavim među lakovima za nokte winking.


Kremice za ruke obavezno nosim u torbi, barem jednu. 
U crvenoj tubici je essence zaštitna krema za ruke, s kokosovim uljem i karite maslacem, što po mirisu ne bi zaključili. Koliko se sjećam nije bila loša, ali nije ni radila ništa spektakularno za moje ruke.
Afroditin uljni odstranjivač laka za nokte s ekstraktom lista masline i pantenolom nije loš proizvod, blag je prema noktima premda sadrži aceton. Vjerojatno kupim ponovno...
...za razliku od Aveo odstranjivača laka za nokte kojeg sam u naletu oduševljenja kupila dvije bočice. Ovo čudo stvarno bez problema i bezbolno odstrani svaki lak, ali nakon godinu dana bez listanja noktiju zahvaljujući ovom odstranjivaču razlistani nokti su se vratili tongue. Fuj, ne kupujem više!
Još jedna essence kremica, ovaj put hidratantna verzija. Može proći, premda ništa spektakulatno nećete ni iz nje izvući. 

O

Ovaj adidasov dezić obožavam, i vjerojatno ću ga uzeti još koji put... ako me nos ne odvuće u drugom smjeru. Dajte mi nešto u čem se osjete agrumi i ja sam na sedmom nebu!
Ta sićušna bočica je uzorak 'euphoria' by Calvin Klein. Wow, zbilja je prekrasan... zaljubljena sam! Malo jači miris od onih koje trošim u posljednje vrijeme, ali zato postojan, uporan i izazovan, rekla bih. Definitivno bih ga voljela u svojoj kolekciji.
Jeste probale koji od ovih proizvoda? Kako su vam se svidjeli?

Hvala na posjeti, Žana

53 comments:

  1. Na temu agrumi : L'Occitane divlja mandarina i Versace Green jeans (ako prolaze i muski) i jedna od onih novih toaletnih Ives Rochas :))
    Sve sto je Balea vec sam probala a bas me cudi ovaj Aveo..hvale ga na sve strane %)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eto vidiš, ne paše svima sve ;)
      hvala na preporuci, iako baš i nisam versaceov obožavatelj... a balea je skroz ok, paše mi :D

      Delete
  2. Essence tip painter gel top coat imam i oba su mi odlicnaaa. Takodje trenutno imam i ovaj Balein regenerator i isto mi je dobar. Imam i Baleine trake za mitisere. Lepo su mi izvukle mitisere na nosu jer su mi prosirene pore, ali na bradi gde nisu prosirene nsu izvukle ni jedan. Nisam bas ni ocekivala da uspeju, ali nada poslednja umire :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe u mene proširene pore pa nema problema s izvlačenjem smeća iz njih ;)
      essence btgn nadlak je zakon!!!

      Delete
  3. Ne komentiram često, ali baš volim ovakve postove, pa valjda ne bude ljutnje ako komentar bude malo dulji.
    Maramice za lice nisu baš neko rješenje, ne očiste šminku do kraja, a i previše je to trljanja po koži i rastezanja iste.
    S bademom ni ja nisam bila nešto oduševljena, ali savjetujem da ulja ipak uzimaš u ljekarni, a ne dm-u, nisam baš sigurna koliko je olival čisti hladno tješnjeni badem. Ricinus (gotovo svaka ljekarna drži oleoTherapy, 100ml oko 20kn)mi je puno bolji, može i u kombinaciji s nekim uljem jer je sam dosta gust i ljepljiv.
    Apsolutno se slažem za ovaj essence top sealer, ali treba dobro paziti koji se uzima, onaj s zelenim slovima i novi u prozirnoj bočici nemaju baš neke recenzije. Essence tip paintera imam nekoliko "na lageru", dugo ih nisam koristila, vjerojatno su spremni za smeće, pa ako ih želiš zbog četkice pošaljem ti :)
    Što se agruma tiče, jednom sam prijateljici koja obožava voće kupila limunasti parfemčić u dm-u, čini mi se alverde ili tako neka njihova marka, košto je 30-40kn, pa ih probaj potražiti kad se nađeš tamo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. inaće sam stara škola, pa trošim mlijeko, tonik i vatice, ali morala sam i maramice probati ;)
      slažem se za ricinus, već ga dulje vrijeme koristim stalno i puuuuuno je bolji od badema :D
      essence je sad izbacio dvije verzije ovog nadlaka u crnoj bočici - ja se držim ovog za brzo sušenje i vjeruj mi, niti me ne zanima probati neki drugi, toliko mi je dobar :D
      baš pogledam i alverde brand malo bolje :D
      hvala ti na komentaru, drago mi je vidjeti dulji komentar, znači da si sve pročitala :D

      Delete
    2. Uh, super, svidjaju ti se duzi komentari! :-)
      Sad cu ja da smislim jedan fin komentar pa se vracam da ga otkucam! :-)

      Delete
  4. Hehe dobro da znam da zaobidjem ovo Olival ulje :D. Meni je Aveo super, bas ga volim, ali i mene je snaslo jako cudno listanje noktiju tako da se bojim da je od njega. Onda sam ga pocela koristiti naizmjence s blazim odstranjivacem, tipa za lakove koji teze idu, nakon kure s Eveline 8in1 i sad se drze.
    I dobro, kupit cu taj essence top coat! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. to je spirit, kupi si essence nadlak ;)
      a što se tiče avea, ne znam kako to da ga cure hvale... ili su u mene extra sensitive i nokti i koža :(

      Delete
  5. ala si se ti istrošila, bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nego, treba napraviti mjesta za nove stvarčice ;)
      doduše, ovo se malo dulje skupljalo

      Delete
  6. Bravo!!!
    Kada cu ja uspeti ovako nesto?! :( Zeli i ja da se hvalim potrosenim proizvodima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. troši jednu po jednu stvar, tako najbrže odu ;)
      meni je uvijek super vidjeti što cure kupuju i troše :D

      Delete
  7. Haha taj i ja imam posvuda labela, jedino ga valjda na wc-u nemam :D I pod tušem :D
    Divno je kad potrošiš lak pa ga zato baciš, a ne zato što se pokvario i zgusnuo, fuj to!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ima kod mene i u kupatilu jedan ;)
      a za zgusnute lakiće imam razrjeđivač ;)

      Delete
  8. Vidim dosta Balee, Bog je blagoslovio, krasni proizvodi za džabaluka! :D
    Sad kad si nahvalila taj Essence nadlak moram ga i ja isprobati, eto ti prokletstva ovakvih postova, uvijek se naložim na nešto što mi čak i ne treba. :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. za baleu se skroz slažem :D
      kako ti ne treba brzosušeći nadlak... ma treba ti, ne luduj ;)

      Delete
  9. Meni je Balein dezić bio dobar, ali nakon 2-3 bočice zasitila sam se mirisa. Sad imam njihov 'Dry' i odličan mi je.
    Essence-ove kremice i sama praznim k'o luda. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dezić djeluje ali ne trpim sprej :(
      a kremice za ruke trebam uvijek i svugdje ;)

      Delete
  10. Svaka čast, bogami si ''muški'' trošila :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemoj tako, treba i trošit a ne samo slagat ;)
      pa kako će nam gospodarstvo naprijed ;)

      Delete
  11. I mene vesele prazne bocice lakova :D Meni je aveo odstranjivac super, doduse meni se nokti listaju sto god koristila, jos nisam nasla nesto sto ce sprijecit to

    ReplyDelete
    Replies
    1. blagi odstranjivač bez acetona i eveline 8u1, meni djeluje ;)

      Delete
    2. nazalost ne, svi ti eveline ucvrsivaci mi kazin naprave :( valjda cu i ja jednom naletit na ideanu kombinaciju

      Delete
    3. eto ti ga na... ma naći ćeš jednom već nešto što pomogne :D
      ricinusovo ulje? si to probala?

      Delete
    4. nope, mislila sam da je to za trepavice. jel ima kakvog za kupit u dmu/kozmu?

      Delete
    5. a nemam pojma, ricinusovo ulje sam kupila u apoteci... u dm-u možeš naći bademovo ulje ali meni nije bilo baš bajno tako da ga baš i ne bih preporučila...
      ma imaš doma maslinovog ulja, kad skineš lak malo potoćaj nokte u njemu ;)

      Delete
    6. Ricinusa ima gotovo u svakoj ljekarni, ako ne neke "marke" bude u onim ljekarničkim bočicama (moguće da ga i oni iza prave).
      A od probanih lakova za jačanje još uvijek mi je najbolji Trind, ali trenutno mi je preskup (oko 100 kn).

      Delete
    7. trind nisam probala, ali od sviju sam čula samo riječi hvale za njega... a ricinusovo ulje obožavam :D

      Delete
    8. probat ce se, a trind mi je em preskup em je i on na bazi formaldehida sto mi ne bi pomoglo

      Delete
  12. Kupila bih ja Top sealer da imam gde. :P Svaka cast za potrosene proizode. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemaš? javi se na email pa ćemo se dogovorit ;)

      Delete
  13. Sve sam ovo lepo procitala, ali od ovih proizvoda nemam i nikad nisam koristila ni jedan jedini, smrc, smrc... tako da ne mogu da kazem da li se slazem (ili se ne slazem) sa tvojim utiscima o njima... :-/
    Inace, i ja sam "stara skola", tj. "mleko, tonik, vatice", samo za nuzdu koristim ovakav tip maramica za skidanje sminke... a njih drzim u autu, bas kao sto napisah, sluze samo za hitne situacije...
    Definitivno bih volela da probam balzam za usne "Out of Africa", mislim da bi mi se dopao! :-) Isto vazi za Garnier kremicu! :-)
    Imam isti problem kao i ti, suva koza, a obozavam peeling! :-)
    Uh, sada si me podsetila, mislim da imam zeleni Adidas, samo sam ga negde "zakopala" u kupatilskom ormaricu, moram da ga pronadjem! :-)
    Generalno, volim kremice za ruke i volim sve sa mirisom kokosa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se budem pretvorila u kokos koliko obožavam njegov miris ;)
      ti nemaš dm negdje blizu?
      out of africa balzami su božanstveni <3

      Delete
    2. Ovde kod mene nemam DM, a iskoristim priliku (i to dooooobro iskoristim priliku..!) kad skoknem do Beograda... :-)
      A kokos...mmmm...no comment! :-)

      Delete
    3. izgleda da se puno nas drogira bočicama koje mirišu na kokos ;)

      Delete
  14. Essence BTGN je jedna od onih stvari koje ne bih mijenjala ni za što :D Taman moram kupiti novi, hvala na podsjetniku :) haha ja sam si isto bez razmišljanja uzela 2 bočice ovog Avea. Za sad je ok, nadam se da bude i ostalo tak :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. slažem se, btgn je proizvod koji zbilja vrijedi :D
      nadam se da prema tebi aveo neće biti tako zločest kao prema meni ;)

      Delete
  15. Baš si potrošila brdo jedno :))

    Sad u šoping :)

    Volim ovakve postove, na jednom mjestu dobijem puno informacija o proizvodima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. baš sam si jučer nešto malo kupila, zar si sumnjala ahahaha

      Delete
  16. vau, meni se čini da nikad neću uspjeti potrošiti niti jedan lak osim nadlaka. baš ga obožavam ali mi je bolji onaj stari od ovih fast dry i high gloss...Aveo aceton koristim već godinu dana, nokti su mi normalni, listaju se kad su predugački inače su čvrsti i sve to...stvarno neznam zašto je tebi izlistao nokte :/
    Tip painter sam odavno potrošila ali četkica se uvijek sačuva :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ja sam princeza, meni svako čudo smeta :(
      bolje da nemaš problema s acetonom, nadam se da će tako i ostati :D
      je, četkice od ovih tip paintera su super :D

      Delete
  17. i used google translate to read...haah that didnt work very well. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i bet that was hilarious :D
      sorry, i just didn't had that much time and i wanted do this post... but you can always enjoy the pictures ;)

      Delete
  18. ovu garnier sam i ja imala i bila mi je ok. ali je nisam potrošila do kraja jer je dugo bila otovrena pa je završila u koš

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja se trudim ništa ne bacit... ako je krema za lice bila dugo otvorena može poslužiti kao krema za ruke ;)

      Delete
    2. štedljiva domaćica ahahahaha

      Delete
  19. Ni ja ne volim deziće u spreyu, udavim se od njih, daj ti meni dezić u stiku i bog :) Ja koristim za odstranjivanje laka onaj Afroditin obični plavi već godinama, i nekako mi skroz dobra, pa što bi ga mjenjala :) ...i bome se dobra hrpica nakupila, očekujemo New In ubrzo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. za deziće se slažem :D
      skupljam ja svašta, pravi mali hrčak ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...