Tuesday, December 2, 2014

Christmas Challenge - Let it Snow

Hi there!


Lately I developed really nasty habit - I'm running late tongue. Almost every day... so late that I watch my eight o'clock movies after midnight winking. So late that my Sunday's manicure are almost regularly published on Thursdays. What can I say, this challenge is just one more opportunity for me to be late. But, here I am. I'm ready to make my appearance at this year Taya's Christmas challenge
For beginning, it was necessary to decide which polishes and tools I will use, so here they are.

U zadnje vrijeme sam postala svjesna jedne ružne navike - kasnim  tongue. Skoro svaki dan... toliko kasnim da svoj film zakazan u 8 gledam iza ponoći winking. Toliko kasnim da nadjeljne manikure već skoro po navici objavljujem četvrtkom. Nemam opravdanja, ovaj je izazov tek još jedna prilika za kašnjenje. No, ipak sam tu. Spremna da se ukažem i na ovogodišnjem Tayinom Božićnom izazovu.
Za početak se trebalo odlučiti koje ću lakove i alatke koristiti, pogled nadolje.



I decided to go with gradient and stamping, again. 

Još jednom sam se odlučila za gradijent i pečatiranje. Što da kažem, ovo dvoje čine savršen par.


Great gradient, right. Let me tell you a little secret - before any gradient paint your nails in white, that way the colors will look more bright and they'll stay the same. Also, don't apply polishes on sponge, rather apply them on piece of plastic, nylon or paper, then dab it with sponge and let the colors mix. After taking all this steps, you're ready to transfer that on your nail.

Dobar gradijent, zar ne. Otkrit ću Vam malu tajnu - prije no što se bacite na izradu samog gradijenta obojite nokte u bijelo, tako će boje biti intezivnije i neće se promijeniti. Isto tako, savjetovala bih Vam da ne nanosite lak na spužvicu, već na kakvu plastičnu, najlonsku ili papirnatu podlogu, natapkate je spužvom dok se boje ne izmiješaju. Tek onda sve to prenesite na nokat. 


I stamped the house under snow and snowflakes, designs from image plate QA31. You'll found it on e-bay.

Dodala sam kućicu pod snijegom i pahulje, dizajn je s pločice QA31. Nađete je na e-bayu.




This is the final manicure. I randomly sponged Golden Rose  Holiday 70 on top.  Cause  of  that I lost   silver snowflakes, but I don't mind, I love the final look. Think this polish gave  manicure the  other  dimension, one you can found on Christmas card... or in fairytale winking. I applied  some topcoat,  to protect  the manicure so it can last more than a day, and done some extra cleaning.
What do you think of my snowy manicure? What the other girls have done you can check out on social  web platforms with #christmaschallenge2014 tag.


Evo i konačnog izgleda manikure. Nasumično sam spužvicom dodala Golden Rose Holiday 70. Zbog njega su se izgubile srebrne pahulje, ali ne smeta mi, sviđa mi se kako manikura izgleda. Ovaj je lak manikuru dodao novu dimenziju, sličnu onoj na božićnim čestitkama... ili bajkama winking. Nabacila sam još i nadlak, neka manikura potraje dulje od dana, a onda još malo počistila zanoktice. 
Kako se Vama  sviđa manikura? Što su druge cure napravile provjerite na društvenim mrežama uz #christmaschallenge2014.

Thanks for stopping by, Žana

60 comments:

  1. Jeeej, sem vesela, da si se pridružila. <3 Manikira je odlična. :)

    ReplyDelete
  2. Kućica mi je prekrasna :D Cila manikura je baš n_n i drago mi je da si i ti tu, zanima me šta ćeš napravit za 4. :D (we shall see ;) )

    ReplyDelete
  3. Skroz su slatke ove pahuljice, sviđa mi se :)

    ReplyDelete
  4. Meni je ovo bas bas bas preslatko. Svaka cast. I boje i oblici sve sve. =^.^=

    ReplyDelete
  5. Now I want snow. Your mani made me want it :D

    ReplyDelete
  6. Ajme kako mi je ova kućica preslatka, baš savršeno! :))

    ReplyDelete
  7. Velika sam ljubiteljica snijega pa je posve logično da mi je ova tvoja manikura super! Nadam se da će nam što više zabijelit ove godine :) ...i baš su mi lijepe ove nježne plave nijanse...

    ReplyDelete
    Replies
    1. držim ti fige, neka ti se i ta želja ispuni... a do nas na moru ne treba ni dolazit ;)

      Delete
  8. ja idem večeras na drugu pa šta bude bude

    ReplyDelete
  9. This looks really good. Love it :-)

    I always blame my cats for running late! They are just so cute and need cuddles hehe ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Ananka :D
      lol, maybe i can try that excuse too ;)

      Delete
  10. Aww, that is so pretty and delicate - it really has a frosty feel to it!

    ReplyDelete
  11. stvarno si mjastor gradienta, svaki put ti ispadne savrseno :)
    p.s. vidim da si nasla dobru funckiju kartici od dopunskog xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      kod mene sve kartice rade kako treba, barem u ovoj funkciji ;)

      Delete
  12. Odlično je, ja ako vam se pridružim ja ću kasnit još puno više pa ne brini :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajde dođi, što nas je više bit će veselije :D

      Delete
  13. Divan gradijent, a ni snijezni ugodjaj uopce nije los, i ova kucica, svidja mi se jako :)

    ReplyDelete
  14. Baš mi je kjut ova kućica, odlično se uklopila u cijelu priču :)
    Nego, primijetih na 3.fotki zaštitni cd (ili kak se to već zove) i moram reći odlična ideja! Inače uvijek uneredim stol dok radim gradient ili crtam s akrilnim bojama..e pa vrijeme je da se tome stane na kraj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja kućica moja slobodica ;)
      trebaš čuvat stol, pretpostavljam da će ti još trebati... starih cd-a ili kakvih plastičnih poklopaca koji ti ne trebaju vjerojatno ćeš uvijek naći :D

      Delete
  15. Thanks for the gradient tips! I'm still working on my technique for these. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you're welcome Karen :D
      hope you'll be happy with the results :D

      Delete
  16. znaš šta ću ti reć? super izgleda, ali ja na ovom gradientu totalno vidim umisto pahulja, nekakve školjkice (morske, naravno)! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. čim se rješim zime i božićnih priprema nadožuntat ću koju školjkicu ;)

      Delete
  17. Preslatko izgleda, posebno mi se sviđa "fajnl tač" sa GR Holidayom :D

    ReplyDelete
  18. drzim fige da tocnost bude bolja ubuduce, a kucica u snijegu mi se svidja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mislim da tu nema šanse, to ide na gore što sam starija jer prije nisam bila takva ;)
      hvala na sviđanju :D

      Delete
  19. Prekrasno i bajkovito... Eto, kod tebe vec snezi, a ja nikako da se nateram da krenem da razmisljam o Bozicnim i novogodisnjim manikirima :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. e, zato sam se ja priključila Tayinom izazovu, da ne bi došao božić a ja bez ijedne prigodne manikure ;)
      zašto i ti ne uskočiš :*

      Delete
  20. Manikura baš izgleda ledeno, lajkam :D

    ReplyDelete
  21. Lol You're so funny. I'm late for everything too, but that's what happens in December!! Anyways, this design is soooo ADORABLE!! Look at the lil house!! So cute and I love the colours of the snowflakes so much :D

    ReplyDelete
  22. Gorgeous winter manicure! ♥

    ReplyDelete
  23. That's such a pretty mani! I love the colours!

    ReplyDelete
  24. Kućica mi je baš super :)
    A baš gledam uzorak "kockaste" čizmice, hahahaha :) :D

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...