Monday, January 19, 2015

Matching Manicure Sunday - Galaxy

Hi there!





You've probably guessed, this week's theme is - galaxy nails. I really love this type of manicure, and I already wear it in more than a few occasions. This manicure looks creative, it's easy to make, it's always unique, no matter how many times you've done it, because it's almost impossible to create same look twice. 

Vjerojatno ste već pogodili, ovotjedna tema je - galaksija manikura. Osobno volim ovaj tip manikure, i nosila sam je već u više prilika. Manikura odlično izgleda, prilično ju je lako kreirati, a uvijek djeluje jedinstveno jer bez obzira koliko puta ju radite, mala je vjerojatnost da ćete pogoditi baš isti izgled. 


I prefer how it looks on my non-modeling hand, so here's one photo from my right hand. If you scroll down, you'll see all the polishes I used.

Ovaj put mi se više sviđa izgled moje 'nefotogenične' ruke, pa eve i fotke desnice. Odmah ispod, vidjet ćete lakove koje sam koristila.


As base I used OPI 'Yoga-Ta Get This Blue!', awesome shimmery deep blue color. I have it for a few years, but shamefully never shown it here. 

Kao baza poslužio mi je OPI 'Yoga-Ta Get This Blue!', prekrasne iskričave modre boje. Već je par godina dio moje kolekcije, no (sramota) nikad ga nisam pokazala. 



OPI Yoga-Ta Get This Blue!, two coats with topcoat, outside / dva sloja s nadlakom, vani
These photos are taken with topcoat, because I polished my nails yesterday but didn't have enough time for swatches or nail art, and I wanted to keep it undamaged. If you like it, but don't know where or how to get it, maybe this comparison will help you.

Za razliku od onog što inače radim, lak na ovim fotkama ima nadlak jer sam ga nanijela jučer, a kako nisam imala dovoljno vremena za fotkanje i nail art, htjela sam ga sačuvati neoštećenog. Ukoliko Vam se sviđa, a ne znate gdje i kako doći do njega, možda Vam ova usporedba pomogne.




If you by any chance have a bottle of essence 'midnight date' you have a worthy almost dupe, because essence is just a bitty bit lighter. Catrice 'It Blue My Mind!', although the color is pretty much the same, have much finer shimmer so it puts it out of the game. Essence and Catrice are both discontinued, but judging by photos I saw online, it seems like essence 'it's raining men!' could be very close too. 
OPI 'Yoga-Ta Get This Blue! is a part of India collection, all the way from 2008, but you can still buy it, at least online. The old, but good one! OPI polishes come in 15 ml bottles, the brush in this one is medium wide and flat. I'm pretty pleased with the formula and drying time.

Well, this is much longer post than I intended, hope you don't mind. Please, check out what the other girls have done.

Ako imate bočicu essence 'midnight date' imate odličnog skoro pa duplića, jer je essence tek za dlaku svjetliji. Catrice 'It Blue My Mind!', premda skoro iste nijanse, ima puno sitniji shimmer koji ga stavlja izvan igre. Ni essence i Catrice više nisu u prodaji, no sudeći po fotkama koje se mogu vidjeti online, čini mi se da bi essence 'it's raining men!' mogao biti jaaako blizu.
OPI 'Yoga-Ta Get This Blue!' je dio India kolekcije, iz već daleke 2008-e, no još se uvijek može naći, barem online. Star, ali dooobar! OPI lakovi dolaze u bočicama od 15 ml, četkica je srednje široka i ravno rezana. Zadovoljna sam i formulom i brzinom sušenja.

No, ovo je na kraju ispao prilično dulji post no što sam planirala, nadam se da ne zamjerate. Molim Vas, provjerite i što su druge cure napravile.

Thanks for stopping by, Žana

54 comments:

  1. ti si to pojednostavnila za razliku od mene

    ReplyDelete
  2. Prekrasna manikura, baš sanjivo izgleda :)

    ReplyDelete
  3. super ti je ispalo, sviđaju mi se i žute tufne

    ReplyDelete
  4. Prekrasna manikura, a bome i ovaj plavi lakić :D

    ReplyDelete
  5. I love galaxy nails and this one is no exception. Lovely planets :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Aneta, glad you like my version of Universe :D

      Delete
  6. super je, bas mi se svidja galaxy na tvoj nacin :)

    ReplyDelete
  7. Yogica je predivna, a manikir kao noćno nebo divan.

    ReplyDelete
  8. Lep galaksic ali teget mi nikako ne stoji :( Cujem kako me S-he 312 doziva :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma nije valjda :(
      neka neka, i mene je prizvao s police :D

      Delete
  9. Gorgeous galaxy nails! I've been after that OPI for ages. It looks delightful :-D

    ReplyDelete
  10. Odlična manikura, jako mi se sviđa OPI :)

    ReplyDelete
  11. This is such an amazing galaxy design!! I was shocked to see so many nail polishes are used to create this beauty :) Looks perfect on both hands!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you so much Minnie :D
      i was on the move, what can i say ;)

      Delete
  12. I love your galaxy, can I come and fly with you :D
    And no, I don't mind a long post ;)

    ReplyDelete
  13. Odlična galaxija :D Meni je od ta 3 najlipši Catrice :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma meni su sva tri za pet, samo nemoj nikom reć ;)

      Delete
  14. Super je! :) Yoga je bas lep lakic. ;)

    ReplyDelete
  15. Super mi je ova galaxy kolaboracija, jedna od ljepsih :) da bar ja to znam na noktima raditi eh :D tebi je super ispalo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ništa, na bb dayu organizirat ćemo radionicu :D
      hvala ti :D

      Delete
  16. Love Yoga-Ta Get This Blue--I should pull that one out of my stash again. One of these years I am going to try doing galaxy nails, I swear. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. shame on you... or it's been hiding from you ;)
      hoping to see galaxy or two on your blog :D

      Delete
  17. Krasna galaksija i krasan bazni lak! :-) Gde nabavljas ove plasticne "kasicice" za swatcheve lakova?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :*
      'kašičice' sam tu našla:
      http://www.ebay.com/itm/Two-Colors-False-Nail-Art-Sector-Board-Tips-Stick-Foldable-Display-Practice-Tool-/141401965191?pt=LH_DefaultDomain_15&var=&hash=item20ec36c287

      i obožavam ih!

      Delete
  18. Ljubičasti Gabrini :eek: <3 <3 <3 Iako čini mi se jako sličan mom ljubičastom Gabriniju. Svejedno odvaljujem (odvalim i kad vidim svog :D).
    Nedavno sam i ja svoju kolekciju stavila na ovakve "žličice". Uživala sam kao praščić u blatu dok sam to sve lakirala i popisivala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, znači ljubičasti je dobar :D
      odlično sam se zabavila lakirajući štapiće, sad bih opet :D

      Delete
  19. Sviđa mi se!!!
    I super je što si stavila usporedbu essence i opi lakova, meni su na prvi pogled identični!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      eto, koji put se nađe i sasvim pristojna a puno jeftinija varijanta ;)

      Delete
  20. OPIć je kraaasan!!!
    Sviđaju mi se ove žute točkice/zvjezdice, baš odlično pašu na podlogu :)

    ReplyDelete
  21. lijepa galaksija lijepi plavci, sreca imam tog essenceica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Ana :D
      jep, srećom uvijek se nađe nešto barem približno slično što nas može utješiti ;)

      Delete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...