Friday, November 27, 2015

Matching Manicure Sunday - Tribal Manicure

Hi there!









Morat ću izbaciti nedjelju iz naslova, ili je barem preimenovati u tjedan. Po dobrom, starom običaju, opet kasnim koji dan. Manikura, odnosno njena prva verzija, je nastala pred par dana, ali je bila toliko loša da je nisam htjela objaviti. S ovom današnjom sam puno zadovoljnija. 
Posegnula sam za lakovima iz Catrice ' L'Afrique, c'est chic'  kolekcije, pa mi je palo na pamet da pokušam rekreirati uzorak s njihovih čepova. No, dok sam nalakirala nokte predomislila sam se i nažvrljala ovo što vidite. Nema plemena do plemena špiljskih ljudi, zar ne. Što se tiče umjetničkih sposobnosti, nisam napredovala puno dalje od njih.
Nadam se da će Vam se ipak svidjeti, meni baš moćno izgleda.
Na koncu Vas ostavljam i s fotkom stare manikure, čisto da vidite kako manikura ne bi trebala izgledati. 

Sooner or later, I'll have to wipe out the Sunday from the title. As usual, I'm late few days. This manicure, or at least its first version was created few days ago, but it was to bad to public. But I'm happy with this one. 
I used polishes from Catrice 'L'Afrique, c'est chic' collection, and I thought of drawing (or better say try) the designs from its caps. But the time I polished my nails, I had something completely different on my mind, and draw what you can see. There's no tribe like caveman tribe, right. As far as artistic expression, I'm no better then they were. 
Hope you'll still like it, I found it quite powerful. 
At the end, I'll show you the first version, so that you can see how the manicure is not suppose to look. 


Thanks for stopping by, Žana

26 comments:

  1. I love your cave man drawings - really cool!

    ReplyDelete
  2. Odlična je ideja. Tako jednostavna, a potpuno originalna.

    ReplyDelete
  3. Now I feel like dancing a tribal dance :D The drawing looks like done by cavemen, great :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. we should... dance a tribal dance ;)
      thanks Aneta :D

      Delete
  4. Odlični su :O <3 Drago mi je što nisam jedina koja kasnim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti :D
      što se tiče kašnjenja, velika je vjerojatnost da možeš računati na mene ;)

      Delete
  5. Jako kreativno! Bas mi se dopada! :) <3

    ReplyDelete
  6. Svidjaju mi se i stari i novi manikir, ali ovaj novi je originalniji, odradila si "tribal manicure" zadatak na novi i neobican nacin! :-)

    ReplyDelete
  7. Manikura ti je za deset, totalono maštovita i drugačija od ostalih :) Za svaku pohvalu :)

    ReplyDelete
  8. Jako simpatično i po sve originalno. :) Sviđa mi se gradijent u prvom manikiru. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti Marija :D
      gradijent je bio bolji dio manikure, šteta što sam je upropastila štambiljanjem :/

      Delete
  9. lipi noktići, svaka manikura je posebna na svoj način. ovi čokac me podsjeća na jednu od onih mini beba iz ally mc beal i one pjesme ugga ugga chaka koja se vrti u krug u pleše :D

    ReplyDelete
  10. ne znam zasto, valjda sarenilo boja i lepo uklapanje ali mi je ovaj post privukao paznju
    slike su super

    ReplyDelete

Thank you for time spent with me, I appreciate every single comment :-)
But please refrain from spamming me with links.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...